Lista wystawców

VTS Boats | VT-Sport sp. z o.o.
al. Jana Pawła II 26/1120
00-133 Warszawa
Tel: +48 91 464 86 80
FAX: +48 91 464 86 81
e-mail:
http://www.vt-sport.pl/

Opis firmy:
Łodzie VTS łączą elegancką klasyczną formę z nowoczesnymi rozwiązaniami. Staranny dobór kolorystyki i szlachetnych materiałów pozwala wyróżnić się w łodziach VTS na wodzie. Nacisk kładziony jest na jakość wykonania, bezpieczeństwo i właściwości hydrodynamiczne. Stocznia oferuje dwa rozmiary jednostek - 4.2m i 5.7m. Dostępne jest kilka wariantów zabudowy pokładu, z możliwością dalekiej indywidualizacji. Dzięki niskiej wadze łodzie VTS oferują znakomite osiągi, oszczędność paliwa i łatwy transport lądowy. Oferowane są również wersje elektryczne, rozwijające prędkości ślizgowe.


1)   FLYING SHARK 4.2 CLASSIC
Przy długości 4.2m i wadze 240kg jest to prawdopodobnie najmniejszy seryjnie produkowany ekskluzywny runabout dostępny na rynku.
Adresowany jest on do sterników operujących na jeziorach i  płytkich rzekach, lubiących z szykiem przemieszczać się pomiędzy różnymi akwenami.
Zachwyca jakością wykonania i doborem materiałów, rzadko spotykanych w tego rozmiaru jednostkach.
Flying Shark 4.2 dostępny jest z silnikami elektrycznymi i spalinowymi. Najmocniejszy napęd elektryczny pozwala w ślizgu uzyskać prędkość około 30km/h, a najmocniejszy napęd spalinowy o mocy 30KM rozpędzi łódź do 49km/h.
Łódź komfortowo przewieźć można na przyczepie o DMC750kg, z prawem jazdy kategorii B.

2)   FLYING SHARK 5.7
Łodzie z serii Flying Shark 5.7 dostępne są w aż czterech wersjach zabudowy pokładu (Classic, Bowrider, Capri Classic, Capri Bowrider).
Starannie przemyślany projekt pozwolił w kadłubie o długości 5.7m i wadze 500kg zawrzeć funkcjonalność jednostki o rozmiar większej.
Przede wszystkim zaletą jest możliwość dalekiej indywidualizacji jednostek pod potrzeby klienta, nie tylko poprzez wybór najkorzystniejszej wersji zabudowy pokładu, ale również jej indywidualizację w ramach bogatej oferty wyposażenia dodatkowego.

Wersja CLASSIC
Flagowa wersja sygnowana "Classic" wyróżnia się pełnym pokładem teakowym na dziobie.
W kokpicie znajdują się dwa rzędy pikowanych siedzeń, które po rozłożeniu tworzą wygodną leżankę o długości dwóch metrów.
W pokład została wkomponowana skrytka na daszek słoneczny i zabudowano liczne schowki.


Wersja BOWRIDER
W wersji Bowrider nacisk położono na funkcjonalność.
Dwa wygodne siedziska ulokowane w części dziobowej, z ładnymi podziałami tapicerki i trzema dodatkowymi bakistami, skutecznie rekompensują tu brak teakowego pokładu.
W kokpicie fotel sternika i nawigatora mają dwukierunkowe oparcie, dzięki czemu można wspólnie korzystać z centralnie umieszczonego stolika.
Ciekawym rozwiązaniem jest oferowana opcjonalnie nakrywa dziobu - dzięki niej można w pięć minut zamknąć pokład dziobowy, na wzór wersji Classic.


Wersja CAPRI
Wersja Capri to propozycja dla osób ceniących spokojną rekreację.
Posiada ona trzyosobową kanapę w kokpicie, oraz wygodną trzyosobową leżankę na rufie(1.7x1.9m).
Łódź mieści wiele użytecznych bakist, a po zdjęciu tapicerek leżankę można zamiennie wykorzystać jako pokład do wędkowania.
Ciekawym rozwiązaniem jest uniwersalne gniazdo - w którym zamontować można słupek do holowania narciarza, fotelik do wędkowania, lub parasol słoneczny.
Wersja Capri dostępna jest dwóch wersjach - Classic z pełnym pokładem na dziobie, oraz Bowrider z otwartym dziobem.

Dzięki zastosowaniu nowoczesnych technik prototypowania komputerowego i frezarki CNC kadłuby łodzi VTS są bardzo gładkie, co przekłada się nie tylko na ładne równomierne refleksy, ale głównie na ich efektywność na wodzie.
Aby wprowadzić łodzie z serii 5.7 w ślizg, wystarczy stosunkowo niewielki i oszczędny silnik o mocy 40KM. Entuzjastom wyższych prędkości oferowany jest silnik spalinowy o mocy 90KM, który pomknie na wodzie z prędkością 65km/h.
Flying Shark 5.7 dostępny jest też z silnikami elektrycznymi o mocy od 4 do 50.0kW. Najmocniejszy napęd elektryczny rozpędzi łódź nawet do 46 km/h, a zasięg zapewnia w nim bateria o pojemności 40.0kWh, oparta o konstrukcję stosowaną w samochodach elektrycznych BMW i3.
Dzięki przemyślanym wymiarom łodzie VTS pozostają proste w użytkowaniu i zmieszczą się nawet przyczepie GVW1000kg, która w większości przypadków wymaga tylko prawa jazdy kategorii B.

Powrót